Restantier la AKTA!!!

Mai! Mai! Mai!!!!! Si uite cum primeste domnisoara Corina o scrisorica in care sunt restantiera la AKTA TV cu suma de 280 ron pentru un contract de acum doi ani la internet, dar internet care n-a fost activ nici macar 1 secunda pe calculatorul meu.

Cum s-a intamplat totul? Eu…acum doua veri…contract pentru internet la AKTA…internet NU merge…sun si sun si sun…ignorare…nepasare…nesimtire(din partea eroilor care lucreaza la AKTA din orasul meu)…renunt la ideea de a mai avea internet….EI…nu opresc contractul cu toate ca stiau ca nu a mers internetul din probleme tehnice sau din lenea lor de a controla ce mama dracu e in neregula de nu merge…

Si asa tre’ sa merg cu o foaie in mana pe aici pe colo pe dincolo….sa demonstrez ca NUUUU am beneficiat de serviciile lor nici macar 1 minut…

In final….s-a rezolvat totul cu niste oameni doritori sa ajute….care NU fac parte din orasul meu…..Pfff!!! Mama lui de oras mort…si in final…mademoiselle Corinutzaaa nu merge dupa gratii…🙂.

Lasă un răspuns

