First day…

Nu am dormit mai deloc…eram insetati de necunoscut…Ma aflam intre 60 de persoane, toti cam de aceeasi varsta cu mine, ma simteam ca intr-o fortareata, ca un soldat gata de lupta. Ne-am cunoscut cu totii…Macedonia, Croatia, Republica Ceha, Bosnia, Slovenia, Polonia, Serbia….si Romania. Toate natiile de oameni, fete, baieti, unii mai nebuni ca altii…toti gata de dezmat…

Lacul Ohrid se intindea lenes si friguros la picioarele noastre, era de ajuns sa iesi pe fereastra si ii puteai simti respiratia puternica. Era linistit acum…cand am ajuns noaptea era furios si auzeam valuri spargandu-se…Am iesit afara si am inchis ochii…respiram si era atat de bine…mi se parea ca visez…

I-am atins mana…am facut cunostinta cu el, dar eram ca pierduta in spatiu, ochii imi fugeau in toate partile, speriata de atata necunoscut. Era prima mea aventura de genul asta…si imi placea….aveam nevoie doar de un pic de acomodare…

Si i-am atins mana…i-am spus numele meu….insa, pe atunci nu stiam cine e EL……


 

Lasă un răspuns

