Conversatie…

O simpla conversatie intre sot si sotie….

SOTUL: Si ce ai facut azi draga?

SOTIA: Of doamne am fost la coafor..dar in drum spre coafor un nesimtit a oprit masina in mijlocul drumului si traficul a fost blocat…imagineaza-ti cat de furioasa am fost. Cand in final am ajuns la coafor, a trebuit sa astept 30 minute pentru ca una cu paru mare si incalcit era nemultumita de look-ul final. Si cand a terminat in sfarsit….aveam o mie de draci….i-am zis sa ma tunda asa, ea m-a tuns altfel…niste incompetente. Ajung acasa apoi…si ce sa vezi, vasele nespalate, haine insirate peste tot…a trebuit sa munces 2 ore sa fac casa sa arate bine. Bla Bla blaaaaaaa blaaaa blaaaa……Tu ce ai facut azi dragul meu?

SOTUL: Aaaa…NIMIC!!!

Lasă un răspuns

