Barbati versus femei…

Doamne doamne….iar vorbesc despre femei si barbati si iar o sa fac comparatii. Ca femeile sunt asa, ca barbatii au asta…Numai ca de data asta am sa fac o comparatie un pic mai deosebita…

Pentru ca in licenta mea am avut si un capitol unde am scris despre diferentele dintre masculi si femele, despre ce are unul si ce are alta…si pentru ca am citit vreo 30 de carti despre subiectul asta…iata ce am retinut eu din tot…

  • Creierul barbatului este alcatuit din multe „dulapioare”: unul pentru televizor, unul pentru meci, unul pentru mancat, unul pentru nevasta cicalitoare…etc. Numai ca…barbatul, cand deschide un dulap, la ala ramane…daca incerca sa deschida un altul in acelasi timp, se duce dracu totul….E dezorientat, derutat, nu mai poate gandi sau vorbi. Intr-un cuvant, devine ca o robotel cu telecomanda.
  • Creierul femeilor este ca un ghem de fire…ca o conectiune de internet, toate incalcite si lipite si merg…spre uimirea tuturor….PERFECT!🙂 Toate aceste fire merg pe aceeasi baza…si anume, sentimente. In tot ceea ce face femeia, pune sentiment si emotie.

Femeia este ca o albina…face asta si pe cealalta, vorbeste la telefon, schimba canalele la televizor, vorbeste si cu sotul in camera cealalta…barbatul, se blocheaza daca vorbeste la telefon si il intrebi unde a pus cheile de la masina…

Femeile sunt multifunctionale…iar parerea mea este ca daca doar pentru o zi un barbat s-ar pune in locul unei femei, sa indeplineasca toate sarcinile ei, sa simta tot ce simte o femeie timp de o luna….s-ar arunca in rau cu o  piatra legata de gat…


Multumesc profesorului si coordonatorului meu de licenta pentru toate aceste lectii predate de-a lungul anilor universitari…

 

 

Lasă un răspuns

