Gura micaaa!!!!

„Ma pot increde mai mult in dusmani cinstiti decat in prieteni falsi. ”  Lorenzo de’ Medici


Am prieteni putin….si nu pentru ca nu imi place sa imi fac prieteni sau pentru ca sunt antipatica…si pentru ca prieteni adevarati sunt foarte putin si prefer sa elimin toate gunoaiele din viata mea. Pentru ca un mar stricat il va strica si pe cel bun…Pentru ca imi fac scarba persoanele false, ipocrite si nesimtite…

De azi…decid sa arunc si cea mai mica scama de pe bluza mea. De azi…nimeni nu are dreptul sa ma mai calce in picioare. Pentru ca….

– ce am acum…am doar datorita mie…NIMENI nu m-a ajutat, nimeni nu mi-a intins o mana de ajutor;

– nu am chef si energie sa ascult persoanele ipocrite;

– nu depind de nimeni;

– pentru ca stiu ca pentru persoanele importante eu fac cat toti banii din lume;

si……………..

– pentru ca MERIT!!!!!!

Asa ca pentru toti cei care ma n-au loc de mine….GURA MICAAA!!!!!

Lasă un răspuns

