Amintiri din copilarie!!!

Imi amintesc de vremurile mele….(si uite ca incep sa vorbesc ca bunica)…si compar cu ce vad la sora mea, care acum e adolescenta, ce vad la colegele ei si nu numai, strazile sunt pline de astfel de adolescenti. Blugi cat mai ciudati, de la sfasiati pana la culori nebune, tocuri inalteeeeee, unghii false, par vopsit si sms-uri de dragoste trimise baietilor. Eu in liceu imi legam blugii cu cureaua ca sa nu pice de pe mine, pentru ca mami imi facea cumparaturile si ii lua cu 5 numere mai mari sau primeam biletele de dragoste pe sub banca si ma roseam ca un rac de nu mai scoteam capu din clasa.

Nu regret ca n-am avut internet sau ca n-am avut blugi coorl…pentru ca am crescut ca un copil de tara, furam oua si le amestecam cu nisip si ii impingeam cainelui pe gura pana vomita saracu’… Acum imi amintesc cu drag de toate acestea si amintirile mele fac de 100 ori mai mult decat amintirile lor din club la 16 ani si sexul mult prea devreme.

Multumesc parintilor ca m-au crescut la tara si le multumesc ca m-au lasat sa fac ce visa mintea mea de copil…

Lasă un răspuns

