Nu inteleg!!!

Vreau sa precizez de la inceput ca si eu sunt femeie si ca si eu am trecut prin asta si eu am crezut ca era ok ce faceam eu si ca indiferent daca acum I’m fucking awakeeeeeee!!!! tot ma mai mir cum dracu pot sa fie femeile asa de incuiate cateodata…

Nu inteleg femeile care desi nu sunt fericite, raman in relatii de rahat, relatii ce nu iti ofera pic de satisfactie, de placere sau interes, doar pentru ca s-au obisnuit cu situatia respectiva sau traiesc intr-o lume unde Alice din tara minunilor le spune ca sunt fericite.

Ai zice ca sta poate pentru bani…de unde, ca n’are un chior, ii trimite tata bani.

Ai zice ca e Fat Frumos…eh na, e chipes acolo, dar sa fim seriosi mai gasesti 1000 ca el…

Ai zice ca stie macar ce vrea in viata…cand el nu stie unde ii e nasul si ce culoare are cerul…

Feteleeee mele, e tara plina de baieti si nu zic sa faceti concurs de frumusete sa il alegeti pe cel mai sexy sau sa ii cautati la buzunare sa vedeti cati bani au…alegeti pe cel care va face sa rada, care va respecta si care stie sa va iubeasca, nu unul care isi ia nevasta si amanta la birou. Alegeti barbatul care se uita la tine ca mama copilului lui, care se uita la tine pervers in pat, care face dragoste cu tine pasional si te tine de mana pe strada cu respect.

Alegeti cu cap…ca altfel…va mancati ce aveti mai de pret cu gunoaie inutile.


P.S Am respect pentru multe cunostinte de sex masculin , care au respectul meu si pe care ii pot numi barbati. Pentru cei care se simt jgniti, imi cer scuze, postul vorbeste la mod general..si e valabil atat pentru barbati cat pentru femei.

2 gânduri despre &8222;Nu inteleg!!!&8221;

  1. Perfect de acord! Dar vezi tu… putini au curajul de a schimba situatia in care se afla… e mult mai usor sa se complaca intr-o relatie care scartaie.
    Uite un citat din „eat pray love” care se pupa la fix cu postul tau:

    „Virginia Woolf wrote: ‘Across the broad continent of a woman’s life falls the shadow of a sword’.’ On one side of that sword, she said, there lies convention and tradition and order, where ‘all is correct’. But on the other side of that sword, if you’re crazy enough to cross it and choose a life that does not follow convention, ‘all is confusion. Nothing follows a regular course.’ Her argument was that the crossing of the shadow of that sword may bring a far more interesting existence to a woman, but you can bet it will also be more perilous. – Elizabeth Gilbert „Eat pray love”

    • Mda…din pacate nu am vazut filmul „Eat pray love”…i-am vazut scorul pe imdb si e cam slabutz…cat despre citat, e perfect adevarat. Cred ca noi femeile preferam sa ne complacem intr-o stiatie de genul decat sa ne gasim cu adevarat fericirea. E ceva genetic poate…pentru ca din experienta mea..4 din 5 femei sunt in situatii de genul asta. Si poate 2 din cele 5 scapa cu adevarat „vie” si „nevatamate”….

Lasă un răspuns

