Desteapta-te romaneeeee!!!!

Doamna de la politie: Unde e viza?

Eu: Pai nu are viza pentru ca din 15 decembrie nu mai are nevoie de viza pentru a intra in alta tara.

Doamna de la politie: Noi nu stim nimic de asta, nimeni nu ne-a sunat.

Eu: Ar fi trebui sa va sun eu sa va spun? Acum ce ar trebui sa faca, sa isi faca bagajele sa plece?

Doamna de la Politie: ?????

Eu: Daca nu ar fi trecerea libera, cum de l-au lasat sa intre in tara?

Doamna de la politie: Nu stiu, dar o sa il opreasca sa plece din tara la plecare..

Si discutia a continuat cam vreo 20 de minute in acelasi stil, pana doamna inteligenta a sunat la frontiera si s-a lamurit ca NU ARE NEVOIE DE VIZA!!!! Dupa toata faza asta, incearca sa imi explice ca are voie sa stea 90 de zile in decurs de 6 luni in tara gazda. Dar evident, a explicat in asa fel incat habar n-aveam ce vrea sa imi spuna…si cand in final am conectat eu cuvintele si ideile ei….i-am zis ca stiu astaaaaaa!!!!!!

Si stiti ce ne-a urat in final???Ironia ironiilor……”Mai veniti pe la noi!!!!” .

 

Jebem ih nesposobne!

Doamne ca mare ti-e gradina……!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

