Visa liberalisation for Bosnia!!!!!

Jos cu viza!!!!! De astazi, cetatenii minunatei tari Bosnia pot calatori doar cu pasaportul…thanks GOD!!!! Trebuie doar sa aiba pasaportul biometric si bagajelul facut…asa credeam si eu pana ieri, DAR….

Un telefon dat la ambasada Romaniei in Sarajevo ne dezvalui niste mici amanunte inainte sa plecam in Romanica noastra frumoasa…

Pentru fiecare zi petrecuta in tara gazda trebuie sa ai 50 euro in buzunar. Mentionez ca atunci cand am facut actele pentru viza, trebuia sa ai tot 50 euro in buzunar pentru fiecare zi petrecuta in alta tara.

Trebuie sa declari  motivul pentru care pleci in tara respectiva…ma duc sa ma spanzur…why the fuck do u care why I’m going there or there? Fucking papers….Nu vine in vizita sa vada Coloana Infinutului sau minunatul Ticleni cu 2 blocuri si 3 magazine…vine la mine, e iubitul meu si ar trebui sa se tina cont.

Anyway….evident ca pentru o luna cat o sa stea nu o sa ne ducem cu….30X50 euro=1500 euro dovada ca se poate intretine in Romania…o sa ii spunem lui nenea politistul ca o sa stea o saptamana…si speram sa nu il dea jos din tren😦 .

Visa liberalisation sucks!!!!! Mother fuckers…..

2 gânduri despre &8222;Visa liberalisation for Bosnia!!!!!&8221;

    • Mai bine probleme la frontiera…birocratie si drumuri lungi cu trenul…decat sa am un iubit care sa nu ma respecte si sa imi calce sentimentele in picioare. Toate problemele legate de viza trec….eu raman cu bosnianul meu😉.

Lasă un răspuns

