O dimineata cu zambet!

Dupa o noapte alba…din NOUUUU…(de cateva zile o tot tinem asa, am inversat noaptea cu ziua, de nu stim daca e zi sau noapte cand ne trezim)…si tocmai cand vroiam sa ma pun in pat pentru un pic de somn, raman surprinsa cand sunt chemata in hol sa imi controlez ghetutele.

Avand in vedere ca anu’ acesta nu sunt in Romania si Mosul nu m-a gasit acasa…nu ma asteptam la ceva in ghetute, dar se pare ca pana la urma, Mos Nicolae le stie pe toate.

P.S. Saru-mana mama Jasna!!!🙂

Ce am primit..???? Ceva dulce, ca sa imi indulceasca dimineata (si sa imi strice dintii🙂 )Cat de dulce? Indeajuns de dulce cat sa imi zboare somnu’ si sa m-apuc de scris…

O dimineata frumoasa tuturor. Semnez eu…din Bosnia…

 

Lasă un răspuns

