Mos Nicolae..

Nu imi vine sa cred…uitasem de Mos Nicolae, pentru prima data in 23 de ani…am uitat de sarbatoarea aceasta. Mi-am amintit cu drag cand imi cremuiam ghetutele cu orele, ca sa fie stralucitoare si frumoase, sa imi lase Mosul multe dulciuri. Imi era mereu teama sa nu primesc botita😦 , dar niciodata n-am primit-o.

Chiar si dupa ce am aflat ca Mos Nicolae nu exista (copii, nu citit asta🙂 ), imi cumpara mami ciocolatele si mi le punea acolo…era o bucurie enorma cand le gaseam. Anul acesta nu sunt acasa sa mai primesc bunatati de la „Mosul”, dar sunt sigura ca o sa gasesc  cateva bombonele in ghetutele micute din copilarie.

Sarbatorile vin..sarbatorile vin…!!!!! Tic- Tac….

Lasă un răspuns

