Despartire…

Care este cel mai potrivit mod de a termina o relatie? Well..va spun ca in nici un caz nu se foloseste email-ul…telefonul…sau pur si simplu ma fac nevazut/nevazuta si se intelege de la sine. Cand o relatie se termina, mai ales daca e vorba de ani la mijloc in care ati impartasit clipe si ati construit momente…se cuvine sa se termine fata in fata. Dar cum faci asta, cand toate emotiile te napadesc si lacrimile stau sa curga din ochii tai, iti pare rau pentru ce-a fost…iti pare rau pentru ce nu va mai fi…te-ai obisnuit cu persoana de langa tine, esti satul/satula sa o iei de la capat, nu mai ai putere…si lista poate continua?!?! :-??

Eu am incercat in diverse moduri si momente sa termin o relatie de care eram constienta ca imi face rau…si de fiecare data imi ziceam, „se cuvine sa o facem fata in fata”…si ajungeam acolo si ma luau toate naduselile si nu mai ajungeam sa o terminam. Pana cand el a decis sa rupa orice legatura cu mine…nu telefon, nu email, ca si cum se evaporase.

Am fost plina de ura, de furie si credeam ca sunt nedreptatita…dar acum, dupa atata timp…realizez ca a fost cea mai buna decizie a lui. S-a terminat urat…dar daca nu se termina asa, imi duceam amarul si acum, fiind amandoi intr-o relatie pe care nu ne-o mai dorim.

Am ridicat capul si mi-am zis „Merit mai mult!”….si acum, am mai mult, am tot ce mi-as putea dori vreodata, chiar daca acum un an credeam ca lumea mea se invarte in jurul unui singur barbat…

Lasă un răspuns

