Ganduri…

Mi-e dor sa ma intind in iarba si sa privesc norii dandu-le forme ciudate in mintea mea.

Mi-e dor de casa si de Tedy Boy.

Mi-e dor de soba plina de lemne si de somnul profund din diminetile geroase.

Mi-as dori sa merg la mare…imi e atat de dor sa inot in larg!!!!!!

Imi lipsesc cartile din biblioteca de la facultate, imi lipseste timpul cand stateam cu orele acolo si le rasfoiam ca nebuna..

Imi lipsesc colegele de camera de anul trecut si micile nebunii in care ne aruncam…

Abia astept sa mananc sarmalele facute de mami…

Astept cu nerabdare sarbatorile, tocmai pentru ca stiu ca anul acesta vor fi mai bucuroase si mai pline…

Dar mai presus de orice…imi e dor sa fiu copil.

Lasă un răspuns

