O iarna frumoasa…

Si pentru ca astazi am ascultat toata ziua colindele sufletului meu, gandindu-ma la nameti de zapada si la iarna ce va sa vina…daruiesc tuturor aceasta poza cu sfatul ca iarna aceasta sa fiti mai buni si mai darnici sufleteste.

Apropo….mai sunt 31 de zile 23 de ore si 31 de minute in momentul acesta, pana la Craciun. Nu, n-am facut socoteala eu…🙂

2 gânduri despre &8222;O iarna frumoasa…&8221;

    • Da, intradevar..inca ma joc cu butoanele si incerc sa explorez lumea aceasta. Multumesc pentru melodie, imi place Taxi foarte mult, melodia o stiam si cred ca se potriveste perfect. Sa ne auzim cu bine!

Lasă un răspuns

