Cititor in palma…

 

 

Navigam pe ‘net cautand ceva filme dragute de Craciun….iar pe un forum am gasit link-ul acesta: http://www.cititorinpalma.ro/ .

Am fost placut incantata de ceea ce imi rezerva viitorul mie..

Incearca si tu! O sa imi placa ;) .

About Corina

"Sometimes you have to lose your mind to find your freedom. "

2 responses to “Cititor in palma…

  1. Pingback: Cititor in palma virtual | Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine…

    • Daca tu zici…eu nu imi amintesc sa fi citit asta pe blogul tau, dar daca este acolo…n-a fost cu intentie. Link-ul l-am gasit din gresala pe un site la intamplare… :)

Lasă un răspuns

Vizitatori :)

  • 18,708 hits

Arhiva

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 162 other followers

